Najčastejšie otázky

Ako môžem overiť stav mojej objednávky?

  • Po prijatí objednávky ťa budeme ihneď informovať mailom. Po odoslaní tovaru od nás tiež obdržíš mail a tovar býva z pravidla doručený do 1-2 pracovných dní. Ak sa tak nestane, môžeš nás kontaktovať na telefónnom čísle, alebo prostredníctvom mailu zo sekcie Kontakt.

Koľko stojí poštovné?

  • Poštovné u nás máš zdarma ku všetkým objednávkam od 10€. Vyber si čokoľvek, čo sa ti páči a poštovné zaplatíme my.

Môžem urobiť v objednávke zmeny po jej odoslaní?

  • Po prijatí objednávky a odoslaní z nášho skladu nie je možné urobiť zmenu v objednávke. Ešte predtým nás však môžeš kontaktovať na telefónnom čísle v sekcii kontakt, a ak objednávka od nás ešte neodišla, vieme ti objednávku upraviť.

Môžem zrušiť objednávku?

  • Po vyexpedovaní objednávky z nášho skladu nie je možné objednávku zrušiť.

Ak som zrušil/a objednávku, do koľkých dní sa mi vrátia peniaze?

  • Ak si zrušil objednávku ešte pred odoslaním z nášho skladu a zaplatil si vopred, peniaze ti obratom vrátime. Najneskôr však do 14 dní. Rovnako, keď okuliare vrátiš podľa podmienok vrátenie tovaru do 30 dní ti peniaze odošleme obratom ako obdržíme tovar, najneskôr do 14 dní.

Čo ak je môj tovar poškodený?

  • Pred odoslaním každý kus dôkladne kontrolujeme, aby k tebe okuliare prišli v poriadku a so všetkým čo k nim patrí. Ak sa však stane, že tovar je poškodený, pošli nám ho na adresu Eren Company s.r.o., P. O. Hviezdoslava 2773/78, 955 01 Topoľčany, Slovensko v kompletnom pôvodnom balení. Všetky ostatné informácie nájdeš v sekcii vrátenie tovaru do 30 dní.

Môžem si vyskúšať okuliare aj osobne?

  • Áno, okuliare si môžeš vyskúšať aj osobne v našom Showroome v Topoľčanoch, po telefonickom/mailovom dohovore alebo nás skontaktuj prostredníctvom sociálnych sietí. Nachádza sa na adrese Štúrova 4653/13, 955 01 Topoľčany. Pohodlne a v súkromí si môžeš vyskúšať okuliare, ktoré máme na e-shope.

Posielate tovar aj do Českej republiky?

  • Áno, tovar posielame aj do Českej republiky za rovnakých podmienok ako na SK. Zadarmo.

Môžem si objednať tovar, ktorý nie je na sklade?

  • Tovar, ktorý nie je skladom si bohužiaľ nemôžeš objednať. Takýto tovar sa budeme snažiť naskladniť čo najskôr, zvyčajne je pri jednotlivých produktoch napísané, kedy približne môžeš očakávať jeho naskladnenie.